Wednesday, October 8, 2008

Bila aku kembali lagi...

Lamanya aku tak ke sini...nape yek? Ooo...sebab aku malas tul nak meng update blog ni...pasal aku xder idea nk ditabur kat blog ni...mungkin aku lebih sibuk dari PM atau memang sajer jer aku biarkan blog ni bersawang.





Raya dh lepas seminggu kan, perut yang baru nk kempis dah muncit balik. Huhuhu...Segala yang depan mata..xder yang x blasah melainkan spesis yang memilih makan..makan apa yang perlu jer..(bukan aku tu). Pastu, tetiba jer rasa nyesal pasal apa la pi blasah segala-galanya...emmm...ada sapa-sapa yang bleh tolong wey...tolong la..





Dalam sibuk aku mencari jalan penyelesaian pada masalah aku ni, tetiba teringat aku pada menda nih. Dulu member aku rekemen menda tu disebabkan sistem pembuanganku yang x brape nk lancar, memula dia bagi 3 jer..aku kata "eh mana cukup nih beb " tp member ngan yakinnya cakap"ala kau cuba dulu baru tau". Emm..aku pun cubalah ngan penuh perasaan yang x brape yakin nih...selepas 6 jam..jeng..jeng...(eloknya kalu mereka yang ada masalah cam aku ..mencuba jugak...aku jamin mesti x nyesal malah akan berterimakasih pada aku..hehehe)


Bagi mereka yang masih sakan beraya tuh..ingat2 la skit...perut punca penyakit...skali-skala apasalahnya servis skit bahagian abdomen korang tuh.