Sunday, June 10, 2007

Pernah cuba tak...


Mama ingin berkongsi pada sesiapa yang mempunyai masalah sembelit pada masa berpantang. Pada sesiapa yang pernah mengalaminya, kalu tak spent masa hampir sejam sambil menangis dalam bilik air...apa kata para ibu mencuba produk keluaran HPA tersebut.


Tak rugi mencuba, kerana harganya berpatutan dan tentunya halal. Pengalaman mama ketika melahirkan anak pertama dan kedua...Allah saja yang tahu. Memandangkan kelahiran anak-anak mama adalah secara normal maka, luka akibat melahirkan dan ditambah lagi dengan masalah sembelit...bolehlah para ibu bayangkan kesakitannya.

Jadi untuk kelahiran ketiga, mama mencuba produk tersebut terutamanya spirulina...memang berkesan.Selain dari itu, ia juga dapat menambah susu badan serta menjadikan ianya berkhasiat. Maklumlah..dalam keadaan berpantang...kebanyakan makanan yang berkhasiat tak dapat diambil. So, pada sesiapa yang ingin mencuba...harganya cuma RM85.00 (masih murahkan...) dan sesiapa yang ingin mencuba spirulina sahaja..harganya RM30.00 untuk 60 kapsul.

Jika berminat dengan produk tersebut
boleh hubungi ym mamabosan04@yahoo.com